çk ıstedim

Öncelikle merhabalar. Benim adım okan ve sexse çk düşkün biriyim. Hery neyse hikayeye geçiyim ve bu gercek. Bi gun okulda beden dersimiz vardı üstümüzü giyioduk bi cocuk vardı. Sınıfta üstümüzü değiştirirken boxserından sarkan şeyini beni çk etkilemişti ve kafma koydum    kendimi siktircektim. Dışarı çıktık ben basketciyim smac fln vuruodum oda geldi oynamaya baslası ben…

vakitsiz

Vakitsiz Geçen yaz işlerimin yoğunluğundan fırsat bulup kendime zaman ayırıp güzel bir yerde akşam yemeği yemeğe karar vermiştim. Erkek arkadaşımla aram oldukça kötüydü. O yüzden kendi yalnızlığımı kendim paylaşacaktım. Levent de devamlı gittiğim bir yer olan xxx ‘ e gittim. Akşam biraz geç de olsa devamlı gittiğim için benim gibi müdavimi olan tanıdık birkaç yüzle…

erkek hemşireye verdim

merabalar Mobil Porno Hikayeleri  değerli sikiş hikayesi  okurları   ismim gaye 28 yaşındayım 4 yıllık ewliyim istanbulda oturuyorum bir özel hastanede hemşire olrak çalışıyorum eşim ali harita mühendisi ewliliğimiz güzel gidiyodu tabi ilk başlarda sonra monotonlaşma başladı. çalıştığım hastaneye hasan isminde bi erkek hemşire başladı ikimizde yoğun bakımda çalışıyoruz 183 boyunda esmer yapılı biri. bizim hasan la…

Yol kenarındaki kıza tecavüz ettim

Şimdi sizlere sex hikayemi anlatıcağım yıllardır içimde tutuğum sikiş daha doğrusu tecavüz hikayemi anlatıcam,kim ne derse desin yol kenarında gördüğümüz her kız bize orospuyu anımastır hele birde otostop çekiyorsa. Bir pazarlama şirketinde çalıştığım için işim hep yollarda geçiyor.. şehirler ilçeler falan filan.. Bir gün gene sipariş almak üzere öteki bir şehre yol almıştım. Tek başımaydım…

kırmızı gecelik

Merhaba arkadaşlar sizlere yeni hikayelerimden birini daha anlatıyorum. Arkanıza yaslanın ve hikayenin tadını çıkarın. Ben geçimini hamallık yaparak geçindiren birisiyim fakat şu sonbir yıldır çevremde oldukça popüler olan biri oldum. Yani aranan kişilerden biri oldum. Birkaç gün önce yine erkenden    çevre yolunda iş bekliyordum. Çevreden geçen açık saçık minili kızları seyrediyor sıcağında verdiği ateşle…

abim beni orospu yaptı

merhaba ben ahmet size anlatacağım hikaye kesinlikle gerçektir. şu an 26 yaşındayım. abimin adı murat şuan 30 yaşında . yaşadığım olay henüz 14 yaşındayken başımdan geçti. Annem babam bizi çoğu zaman yalnız bırakırlardı. yine annemle babamın dışarı çıktığı gündü. ozamana kadar cinseliğin ne anlama geldiğini bilmezdim. abimle çoğu zaman oyunlar oynardık. abim bu sefer farklı…

müdürüm,abim ve ben

|ASLINDA HİKAYEYE NASIL BAŞLIYICAĞIMI BİLMİYORUM AMA…ANLATMAKTA KARARLIYIM.İLK BAŞLARDA MÜDÜRÜM YANIMIZA GELİR ÇAY İÇERDİ HEP BANA VE ABİME İYİ DAVRANIRDI.BİR İKİ HAFTA YANIMIZA GELİP ÇAY İÇTİKTEN SONRA ANLAMIŞTIM MÜDÜRÜMÜZ İBNEYMİŞ BİZİ KAFAYA ALIP KENDİNİ SİKTİRİCEKMİŞ.HERNEYSE ARADAN BİR İKİ HAFTA GEÇTİKTEN SONRA BEN İŞ YERİNDE MESAİYE KALDIM MÜDÜR BANA SİK ARTIK BENİ DİYORDU BEN ÇOK YAŞIRDIM Bİ…

güzeller güzeli ayla

Mobil Porno Hikayeleri ben buralardaki hikayeleri okurken kimin yalan kimin doğru yazdığını ilk üç dört satırda anlıyorum yalana gerek yok bu benim hikayem tamamen gerçektir izmirde yaşım yirmi beş o zamanlar şimdi elli beş yaşındayım izmirin bir kazasında yaşıyorum isimler gerçek değil ben bir kokola fabrikasında çalışıyordum işim çok güzel kendim bekar oturuydum hayatımı istediğim…

otobustede oluyormus

Otobüstede oluyormuş Benim fantezim otobuste giderken bir kariyi sikmek.Nasilmi yapmak istiyorum durun size anlatayim.Hayal olarak yasanmis gibi O gun otobuste cok guzel bir kiza rastladim kizi bastan asagi suzuyordumki oda ne kiz bana bakti ve guldu.O sirada otobus geldi ve kiz otobuse binip bana sanki gel dermis gibi gozleriyle bakti ve bende bindiim.Yolda giderken kiz…